Bereikbaarheid is erg belangrijk in ondernemen. Graag dragen wij een steentje bij aan uw bereikbaarheid. Daarom hebben we een partner gevonden die op het zelfde kwaliteitsniveau werkt, als u van ons gewend bent. Wij dragen zorg voor een uitgebreide intake en trainen voor u de agents die namens u de telefoon beantwoorden. Op die manier hebben uw relaties het idee dat de telefoon door een van uw medewerkers wordt beantwoord.

Wij zijn ons zeer bewust van het feit dat we uw visitekaartje zijn en trainen ook op die manier de mensen. Na de intake kan er van incidentele opvang tot en met een 24 uurs service, zeven dagen per week, verzorgd worden. Dat betekent dat u zelf kunt kiezen wanneer u doorschakelt. Omdat u in een meeting zit, omdat u een dag zonder receptioniste zit, maar ook omdat u een dag er even uit bent.

Ook kan de overflow van gesprekken in piekuren voor u opgevangen worden, de keuze is aan u. Dagelijks houden we u op de hoogte van al uw telefoonverkeer.