|
Telcare Consultancy
In onze zoektocht naar meer informatie over de call center branche kwamen
we erachter dat er eigenlijk nog maar weinig informatie voor handen is.
Daarom zijn
we wat dieper gaan graven en dat leidde tot een nieuw initiatief, Telcare Consultancy.
Dit is een kennisorganisatie die zich bezig houdt met deze informatievergaring
en het beschikbaar stellen daarvan. Daarnaast worden vanuit deze organisatie
ook onze lezingen en beltrainingen verzorgd. Op de website www.telcareconsultancy.nl,
kunt u er binnenkort meer over lezen.
Vacatures telemarketeers
Telcare Services is erg trots op haar
een steeds groter en breder wordende klantenbestand. Onze klanten variëren van een producent
van kantoormeubilair tot een premediabedrijf met als specialisme verpakkingen,
van een toeleverancier van de horeca tot een opleidingscentrum. Voor
deze klanten verzorgen we telefonische acquisitie, onderzoeken, updates/upgrades
of mystery call-trajecten. Soms leveren we ook meerdere diensten. Dat
doen we inmiddels met 6 collega’s. Graag zouden we meer klanten
bedienen, maar dat kan alleen wanneer we dat met meer collega’s
kunnen doen. Heb je interesse, of ken je iemand die interesse heeft,
laat dat ons dan weten. Wij leggen graag uit hoe we werken en voor
wie we dat precies doen. Wie weet ben jij onze nieuwe collega! Bel,
of mail: vacatures@telcareservices.nl
Jaarwisselingactie
Het einde van het jaar nadert en de kerstkaarten mogen weer verzonden
worden. De selecties worden weer gemaakt voor de relatiegeschenken;
het verzorgen van borrels wordt overwogen. Allemaal activiteiten waarbij
het belangrijk is om het adressenbestand op orde te hebben. En natuurlijk
is dat niet alleen voor deze periode belangrijk, maar gedurende het
hele jaar zijn actuele adresgegevens belangrijk.
Speciaal in de periode van half november tot en met januari, hebben we extra
capaciteit gereserveerd om uw adressenbestand up to date te maken. We controleren
niet alleen of de adresgegevens nog kloppen, ook achterhalen we of u nog wel
de juiste contactpersonen in uw bestand heeft staan. Daarnaast kunnen we voor
u achterhalen wanneer een geschikt terugbelmoment voor volgend jaar zou kunnen
zijn, om de relatie een (nieuwe) impuls te geven. Wilt u hier meer over weten,
neem dan vrijblijvend contact op met Lenn Langendoen, zij zal al uw vragen
kunnen beantwoorden. U kunt uiteraard ook mailen: jaarwisselingactie@telcareservices.nl.
Mystery Calling
Dat de telefoon binnen drie keer moet worden opgenomen weten we tegenwoordig
wel, maar is het niet veel belangrijker dat uw relaties vriendelijk
en correct te woord worden gestaan? Dat de juiste antwoorden worden
gegeven? Telcare Services heeft een toets ontwikkeld om de kwaliteit
van uw telefonische bereikbaarheid te toetsen.
We starten met het in kaart brengen van het door u gewenste niveau
van telefoonbeantwoording. Vervolgens ontwikkelen we cases, gebaseerd
op uw dagelijkse telefoonverkeer.
Aan de hand van die cases worden onze agents getraind. Uiteindelijk
kunnen zij als elke soort relatie van uw bedrijf, klant, leverancier,
sollicitant, noem maar op, contact zoeken.
En dan aan de slag! Met minimaal 50 calls per maand kunnen we u een
goed inzicht geven in de sterke en minder sterke punten van de bereikbaarheid
van uw organisatie. Tussentijds kunnen bepaalde cases verwijderd, aangepast,
dan wel worden uitgebreid, al naar gelang de ontwikkeling in de toetsing.
Sluit u voor het einde van dit jaar een jaarcontract af, dan ontvangt
u maar liefst € 450,- korting op de opstartkosten. Wij informeren u graag over onze aanpak.
|
|