|
Maken van afspraken, telefonische acquisitie
Voordat een project start, komt een telemarketeer op een bedrijfsbezoek.
Tijdens dit bezoek maakt de telemarketeer zich de organisatie en de materie
waarvoor gebeld gaat worden goed eigen. Aan de hand van dit bezoek wordt
een verslag gemaakt aan de hand waarvan de telemarketeer gaat bellen.
|
|
Opstartkosten vanaf € 30,-
per uur |
|
|
Telefonische acquisitie vanaf € 35,-
per uur |
|
|
Rapportage vanaf € 70,-
per uur (facultatief) |
|
Onderzoeken
Omdat het call center is voortgekomen uit een marketingadviesbureau,
kunnen wij de onderzoeken voor u ook ontwikkelen. Op die manier zorgt
u ervoor dat u ook die informatie achterhaalt, die u daadwerkelijk
wilt weten en waar u wat aanheeft. Voor de start van het onderzoek,
krijgen de telemarketeers een uitgebreide briefing. Onze telemarketeers
moeten goed op de hoogte zijn, om een onderzoek goed uit te kunnen
voeren en eventuele vragen van respondenten te kunnen beantwoorden.
|
|
Opstartkosten vanaf € 30,-
per uur |
|
|
Onderzoeken vanaf € 35,-
per uur |
|
|
Ontwikkelen van het onderzoek
en rapportage vanaf € 70,- per uur |
|
Updaten en upgraden van databases
Ook voor een update of upgrade van bestanden is het belangrijk dat
een telemarketeer weet voor welk bedrijf er gebeld wordt. Wanneer er
tijdens die belactiviteiten andere vragen of opmerkingen naar voren
komen, kan daar direct op ingespeeld worden.
|
|
Opstartkosten vanaf € 30,-
per uur |
|
|
Update en upgrade van bestanden
vanaf € 35,- per uur |
|
Kwaliteitstoetsing van uw telefonische bereikbaarheid
Voor mystery calling of onze telefonische bereikbaarheidstoets gaan
we eerste samen met u, aangevuld met onze kennis en expertise, bepalen
wat de norm is. Hierbij wordt niet alleen gekeken naar snelheid van
opnemen en van doorverbinden, maar juist naar de inhoud van het gesprek,
zoals consistentie in de beantwoording et cetera. Daarmee waarborgt
u dat er getoetst wordt, wat u belangrijk vindt. Vervolgens worden
verschillende scenario’s ontwikkeld, om die toetsing zo waarheidsgetrouw
mogelijk uit te voeren. Gedurende drie tot zes maanden, afhankelijk
van de grootte van de organisatie en het aantal te toetsen criteria,
meten we uw normen als het gaat om de bereikbaarheid.
|
|
Opstartkosten vanaf € 1.250,-
per traject |
|
|
Mystery calling vanaf € 35,-
per uur |
|
Telefonisch opvang
Afhankelijk van het aantal telefoongesprekken dat we voor u opvangen
en op welke momenten van de dag, hanteren we verschillende tarieven.
Wij doen een uitgebreide intake, om ervoor te zorgen dat uw relaties
het idee hebben dat de telefoon door een van uw medewerkers wordt
aangenomen. Vervolgens kunnen wij van incidentele opvang tot en met
een 24 uurs service, zeven dagen per week, aanbieden.
|
|
Opstartkosten vanaf € 1.250,-
per traject |
|
|
We hebben verschillende
abonnementen |
|
| |